Politica noastra de retur dureaza 30 zile. Daca au trecut 30 de zile de la achizitia dumneavoastra, nu va putem oferi o rambursare completa sau schimbul produsului.
Pentru a fi eligibil pentru retur, produsul dumneavoastra trebuie sa fie nefolosit si in aceeasi stare in care l-ati primit. Trebuie de asemenea sa fie in ambalajul original.
Pentru a procesa returul dumneavoastra, avem nevoie de o factura sau de o dovada a achizitiei.
rambursare
Odata ce returul dumneavoastra a fost procesat, vom trimite un mail in care va vom notifica despre primirea produselor dumneavastra returnate. Va vom notifica si despre acceptul sau respingerea returului.
Daca cererea de retur a fost aprobata, atunci vom procesa returul dumneavoastra, si vom livra in contul dumneavoastra suma de bani respectiva, in cateva zile..
Rambursare intarziata sau lipsa
Daca nu ati primit banii in cont dupa cateva zile de la procesare returului, verficati din nou contul bancar.
Apoi contactati banca dumneavoastra, uneori dureaza mai mult procesarea platii.
Daca ati facut toate acestea si tot nu ati prmit banii in cont, va rugam sa ne contactati la adresa de mail: office@banulcraiovei.ro
Produsele reduse
Doar produsele nereduse pot fi returnate. Produsele reduse nu pot fi returnate.
schimburi
Daca aveti nevoie sa schimbati un produs trimiteti un email la adresa: office@banulcraiovei.ro si trimiteti produsul la adresa:
livrare retururi
Pentru a returna un produs trimiteti produsul respectiv prin curier la adresa:
Veti fi responsabil pentru costurile de transport ale returului dumneavoastra. Costurile de transport sunt nerambursabile. Daca primiti o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
aveti nevoie de ajutor?
Contactati-ne la adresa mail: office@banulcraiovei.ro pentru intrebari legate de retururi si rambursari.